Jak założyć email we własnej domenie? Szczegółowa instrukcja.

Jak założyć email we własnej domenie? Szczegółowa instrukcja.

Posiadanie adresu email we własnej domenie jest bardzo ważne z punktu widzenia Twoich działań w internecie głównie z powodów wizerunkowych.
Założenie takiej skrzynki email jest bardzo proste. Z poniższą instrukcją krok-po-kroku będziesz miał(a) pewność, że wszystko będzie działać.

Jak założyć email we własnej domenie - instrukcja

  1. Logujemy się do panelu GVO z adresu https://gogvo.com/affiliates/login.php
  2. W prawym górnym menu zwanego "W pierwszej kolejności" klikamy na: Krok 3. Manager Web Host
  3. Klikamy na "kliknij, aby wejść do panelu zarządzania hostingiem, po czym zostaniemy zalogowani do panelu WHM.
  4. W panelu WHM, klikamy na: List Accounts w zakładce Accounts Information. Kliknij aby zobaczyć to na obrazku.
  5. Następnie z wyświetlonych kont, wybierz to ze swoją domeną, klikając w przycisk email obok nazwy Twojej domeny.
  6. Jeśli jesteś w tym miejscu pierwszy raz, to przywita Cię okienko pomocy. Kliknij na "No, I'm fine. Thanx!"
  7.  Teraz jesteś w cpanelu, w twoim centrum dowodzenia serwerem.  Kliknij na Email Accounts z ikonką koperty. Kliknij aby zobaczyć to na obrazku.
  8. Teraz możesz ustalić nazwę własnego adresu email . Wpisujesz tylko pierwszy człon, w pole znajdujące się przed małpą, a następnie wybierasz dalszą część adresu z rozwijanego menu. Np. Jeśli dysponujesz domeną kowalski.pl to wpisujesz tylko imię, a kowalski zostanie automatycznie dodane. Na obrazku dokładnie wyjaśniam co teraz trzeba zrobić:
  9. Zostaniemy powiadomieni, że konto zostało utworzone (wiadomość w zielonym tle)

Jak korzystać z nowego adresu email?

Aby odbierać i wysyłać emaile, należy się zalogować do jednego z dostępnych programów pocztowych na serwerze GVO. Możemy też skonfigurować program Outlook express, czy Mozille Thunderbird. W tej instrukcji pokażę jak logować się z serwera.

  1. Należy zalogować się do naszego centrum dowodzenia - cpanelu (patrz instrukcje od 1-8)
  2. W środkowej tabeli będzie widniał utworzony przez Ciebie adres email. Po prawej stronie będzie taki przycisk. Po kliknięciu pojawi się nam funckja "Acces Webmail" klikamy w nią.
  3. System poprosi nas o hasło do zalogowania się na naszą pocztę. Po wpisaniu go klikamy na Login.
  4. Pojawią się ikonki trzech programów pocztowych. Polecam Ci środkowy - RoundCube. Jest najłatwiejszy i sam z niego korzystam. (kliknij w środkową ikonkę)
  5. Już jesteś w swojej skrzynce email. Kiedy otrzymasz już pierwsze wiadomości, klikając dwukrotnie przeczytasz je. Jeśli chcesz napisać nową wiadomość kliknij obrazek kartki z ołówkiem zaraz za zieloną strzałką.

W następnym wpisie pokażę Ci jak odbierać Twoje emaile korzystając z Mozilli Thunderbird. Najlepszym i najbezpieczniejszym programie do wygodnej obsługi poczty email pod słońcem. Życzę owocnych wiadomości! Mam nadzieję, że email podany w domenie własnej będzie Ci smakował!

Podoba Ci się ten tekst? Powiedz o tym innym na Facebooku i na Google+:

Autor wpisu:

Ekspert budowania MLM online (marketingu sieciowego przez internet). Założyciel grupy marketingowej CB7 i Akademii CB7 uczącej praktycznego marketingu internetowego. Specjalista marketingu internetowego i programów partnerskich. Webmaster i pozycjoner, który na skrypcie WordPress buduje blogi eksperckie i strony firmowe i umie je wypozycjonować w Google. Praktyk NLP, The Secret, Prawa Przyciągania i rozwoju osobistego.

Zapraszam do współpracy - zadzwoń na skype lub telefon: +48 604 752 771

Praktyczny Marketing Internetowy

Odpowiedz na komentarz